091111

Haha coolt datum ;)

Hittills så har dagen varit soft :)

Vaknade upp runt min älskling runt 6 tiden :) Du är så underbar <3 !
Sen tog vi bussen till skolan och när jag väl kommer dit så kommer jag ju på att jag har glömt nycklarna ;O Det var ju bara att låna Hannas cykel (tack :D) och åka he och hämta nycklarna :P Usch det var riktigt jobbigt xD Men sen åt vi lite exotiska grejer och hade bild så dagen gick snabbt ;)

Först blir det lite fika uppe hos mormor och sen blir det bowlingträning :)
Ska nog försöka hinna med lite engelskabok också :)

Pussar ;*

JESSIE KOM HEM NU !
Jag längtar ju ihjäl mig :( <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grejer det (A)

2009-11-11 @ 22:47:54
URL: http://viva4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0