091105

Hejsan på er :)

Då har man ju slutat skolan då ;) Hade en lektion idag, tyska :P Mycket soft dag måste jag säga :) Sovmorgon också :) Härligt !

Nu sitter jag här igen :P Det snöar ute. Såg ingenting idag när jag åkte till skolan, det var bara snöflingor överallt xD Men jag hittade fram iallafall :) Nu har jag bäddat sängen och fixat nere i källaren eftersom Johan kom och överraskade mig igår :P Fyy vad rädd jag var xD Sen låg han och kliade mig i håret ända tills jag somnade :) Mysigt :)

Snart ska jag börja läsa min engelskabok, hann ju inte riktigt med det igår så jag får ju läsa idag istället.. Det kommer säkert vara som vanligt att jag bara läser massa ord och inte fattar innehållet ! Usch för engelska böcker säger jag bara !

Ne det är lika bra att börja läsa.

Puss på er sålänge ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0