091104

Grattis syster på 15 års dagen !

Nu är det snart helg igen :D ! Det ska bli kul :) Längtar nästan lite bara för att få sova ut och så :) Är trött jämt nu för tiden ! Ändå lägger jag mig i hyfsad tid på kvällarna. Men jag är lika trött iallafall..

Snart blir det att bege sig ner till bowlinghallen för ett träningspass.. Känner inte för det alls idag faktiskt.. Särskilt inte när det är detta vädret ute :( Blåser hur kallt som helst.. Jag skulle bara vilja ligga inne och mysa, men nej det går inte.. Så jag får väl ta min cykel ner till hallen i motvind, och när träningen är slut så har säkert vinden vänt så man har motvind på vägen hem också !
Alltså jag känner mig såå positiv idag. Naaaat ! Usch jag vill bara lägga mig och sova egentligen.. Men nene det går inte..

Njaae onsdagar är inte riktigt mina favoritdagar direkt.. Bild i nästan 3 timmar :O ! Hur jobbig är det inte liksom ? Men vi har bara bild tills jullovet sen slipper man det, och DET ska bli skönt !

Måste verkligen måla mina naglar ser jag nu ! Gud så fula de är ! Och sen måste jag börja läsa min engelskabok också.. Den skulle visst vara inlämnad på måndag v. 47 ! Woho härligt liksom !

Nee nu ska jag slå in Hannas present :P

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0