091103

Tjenare bloggen :)

Kom precis hem efter att ha gått en runda med mammi på stan :P Har köpt present till min lilla syster som fyller år imon :P Och nej jag tänker inte säga vad jag har köpt ;)

Fasen vad kallt det är ute nu för tiden :O ! Trodde jag skulle dö innan när jag var ute :O ! Fy vad jag frös, och nu fryser jag med. men det går väl över hoppas jag på :) Hade min pälsväst på mig idag och det var hur mysigt som helst :)

Nu sitter jag här och tråkar :P Tänkte åka till Alex men det blev knappt lönt :P Jag får väl duscha och kanske plugga lite, och kanske gå ut och gå.. Känner kanske att jag behöver röra på mig lite..

Men vi får se, tror inte jag orkar.

Hoppas ni haft en bra dag iaf :)

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0