Ullared

Nu har jag precis ätit tacos-lasange typ.. Det ar väl helt okej.

Har inte riktigt packat upp allt än, tror strax jag ska ta och göra det :P Sen ska jag kolla på Arsenal - Portsmouth :)

Jag har haft världens bästa tid i Ullared! Det var helt underbart roligt :) Hade ju inte en tråkig stund kändes det som. Badade badtunna och shoppade, grillade och åt åt åt åt åt :) Tack så jättemycket för att jag fick följa med, det var verkligen underbart :) Och Johan du är underbar, kan knappt sluta titta på dig ibland. Jag älskar dig gubben <3

Det jag fick med mig hem var väl: jeanstights, plattång, böcker, hårprodukter, ansiktsmasker.. Jaa ni fattar, rätt mycker småskit fast som alltid går åt :)

Nu blir det att packa upp !

Pussar ;*

If today was your last day
and tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past
Donate every dime you have?
If today was your last day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0