Sängen !

Nu har jag suttit och kollat på GG, Playa del sol och sporten. Matchen slutade förövrigt 2-1 till Arsenal ! Kanon tycker jag :)

Imon blir de skola igen.. Kanske får tillbaka kemi provet imon ;S Hoppas knappt det, fast ändå vill man ju ha tillbaka det liksom ! Jag och Jennifer ska väl träna på håltimman också tror jag. Det är bra att jag har någon i klassen som är lika träningsgalen som jag själv ;) Tack för att du finns ! <3

Ingen älskling här idag heller tyvärr :( Jag saknar dig, kom hit !



Älskar klippor och vatten, vet inte riktigt varför men det har liksom bara blivit så :) Men visst är det snyggt ?

Men gud jag vet inte vad jag ska ha på mig imon, nu får jag ta och undersöka garderoben ;)

Godnatt med er sötnosar :*

Kommentarer
Postat av: ella

haha eller hur ?! :)

2009-12-13 @ 21:43:40
URL: http://ellajohansen.blogg.se/
Postat av: Jasminka

jag är 93:a, du själv då?:)

naw så gulligt :)))

2009-12-14 @ 00:37:09
URL: http://jasminkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0