Jönköping imon!

Hemma nu :)

Var riktigt trevligt faktiskt, vi spelade GH och kollade på Sverige. 6-3 blev det tillslut weeey :)

Nu ska jag snart lägga mig tänkte jag, jag och Jessica ska nämligen till Jönköping imon, tar tåget vid 09.14 och kommer väl hem någon gång på eftermiddagen skulle jag tro. Tar ju inte så jätte lång tid att gå igenom de affärerna :P Sen ska jag ju hem och packa inför ullared :D Gud jag längtar verkligen! Åker till älskling imon kväll, sen på tisdag åker vi till Ullared och bor där tills onsdag. Ska bada i tunna och sånt där hihi :) Åker med hjärtats släkt, ska bli jättemysigt :)<3

Nu blir det sängen, det blir en lång dag imorgon ;)

Puss godnatt ;*

Kommentarer
Postat av: filippa

hihi tack :D ja dom är lite mysiga :D

2009-12-27 @ 22:52:01
URL: http://fliipps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0