Fika & Bowling


Några år gammal bild, men det kvittar :*


Nu har jag slutat för idag :) Jag hade kemi nu, och efter att jag satt och pluggade innan så fattar jag :D Jag gör faktiskt det :D HIHIIIIIIIII :D Såå glad är jag just nu :D

Nu blir det lite till plugg och sen kommer Hanna hit så ska vi gå ut och fika och bara ha det mys :) Det var ett tag sen nu faktiskt :P Blir nog en varm choklad för min del och en cookie kanske :P Personlig favorit liksom :) ! Det har ju nästan alla !

Efter det så blir det bowlingträning och gummibandsträning :P Men det blir kul :) Sen ska jag hem och plugga lite till !

Puss på er sålänge ;*

Förresten Hanna, skulle du kunna skicka lejonkungen videon till mig någon dag (a) ? Skule vara kul att ha något att skratta åt när man har tråkigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0