Bonde söker fru

Nu ska jag snart sätta mig och kolla på när bönderna ska ut och resa :) Haha kommer skratta ihjäl mig när Roger ska dansa magdans ! Sitter och småler redan haha :) Sen blir det duschen :)

Alltså KOLLA UT :D ! Jag bara älskar snö :D Och snökristallerna är ju så oerhört vackra. Som små stjärnor, fast mycket finare :) Mamma och Johan tyckte jag var sjuk i huvudet när jag stod och tittade på snöflingor haha :D Menmen jag är ju inte helt normal ibland ;)

Fysiken imon kommer nog inte gå särskilt bra haha ! Det är ju bara gå dit och skriva ett G, tror ínte det ska vara några större problem men man vet ju aldrig ! Sen ska jag till Frida och Sandra och äta tacos :) MUMS ! Jag älskar tacos ! Oj, 2 saker jag älskar ;O Men det viktigaste står inte med :P JAG ÄLSKAR JOHAN SVENSSON (L)

Nu börjar det strax :)
Pussar på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0