Back to bed

I'm going back, back to bed !

Åh jag är så trött på ALLT för tillfället ! Läxor, prov, stress, hår, bowling och bara all möjlig skit !

Känns som hela jag är nere i världens största svacka för tillfället ! Inget går bra.. Det kvittar hur mycket jag pluggar, jag bara misslyckas ändå. Satt jättelänge och pluggade till matteprovet, och så går det skitskitskit ändå ! 
Och bowlingen.. Herregud jag tänker inte ens berätta vad jag snittar ! Spelet funkar inte någonstans ! Kvittar vad jag gör så blir det bara fel !
Sen är det snart bara 2 veckor kvar till julafton ! Inte en enda har sagt vad de önskar sig ?! Hjälp mig lite liksom ?!
Och sen när det äntligen blir jullov tänkte jag sitta och läsa massa GG och twilight böcker, men i tisdags sa engelskaläraren att vi skulle läsa en bok under lovet. Vet ni, DÄR RÖK DET MED ! 
Min älskade kropp börjar försvinna, hinner aldrig träna längre eftersom det är så mycket annat som måste göras !
Sen ska man hinna vara med vännerna och pojkvännen..
Och vad hände med det där: "vi kan vara hemma hos mig" ? Ni bara säger och så blir det aldrig av ! Eller: "vi kan ju äta pizza nästa fredag". Säg inget istället för då slipper ni ju att såra ! Eller det kanske är det ni är ute efter ?

Och om du vill raka av ditt hår så gör det ! Kommer bli jävligt förbannad men vad fan gör det ?

Ja som ni märker så är jag trött, stressad och arg. Men det är skönt att få skriva av sig ibland iallafall.



Ensam är stark, men kanske inte i mängden

Godnatt,

Kommentarer
Postat av: älskling svensson!

Att en kvinna kan leverera kärlek visste jag, men att en tjej som du kunde göra mig trygg och kär trodde jag inte den 18 februari! Du har bevisat det att kärleken finns, och är där för att stanna förevigt (L)

2009-12-09 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0