241209

  • Grattis kusin Emma som fyller år idag :)
  • Grattis till mig och mamma som har namnsdag idag :)
  • GOD JUL !

Nu har precis Jessica varit här och lämnat ett paket :) Tror det är ett klädesplagg hihi :D
Snart ska jag ut med sis och bygga en snölykta. Lovade henne det igår så det är bara att ge sig ut. Sen ska jag duscha och hitta något i garderoben att ha på mig. Eftersom min baby har märkt mig så får det väl bli en polotröja :P Sen ska jag fixa håret och sminka ig och måla naglarna :)

Ska först upp till mormor och vara där till typ 19.00 kanske, sen åker vi vidare upp till farmor och farfar och äter gröt. Paketöppning blir det ju naturligtvis på båda ställerna :)

Tror knappt jag skriver mer idag, men ha en riktigt god jul !

Puss & Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0