221209

JULLOV :D !

Dagen idag började inte så bra, skulle gå till skolan för det var så halt och så ramlar jag ju iallafall. Handleden är helt svullen, men det börjar gå ner nu iallafall. Ska nog inte åka och kolla den för tror inte det är mer än en stukning, men ont gör det ju !

Vi bytte ju paketer idag och Simon fick mig och jag fick Simons :) Roligt, även ifall jag egentligen bara ville skrika för det gjorde så ont ! Jag fick skumtomtar :) Men visst det var kul, sen tog vi klassfoto som vanligt haha. Det blev säkert jättebra tror jag :)

Tänkte förövrigt att jag skulle sätta mig och skriva ett mail till Paige och önska God Jul. För er som inte vet så var det min utbytesstudent när jag var i Tyskland i 9:an. Tänkte vara lite snäll och göra det :)

Tänkte även jag skulle gå och köpa den senaste SOLO-tidningen som kom ut idag. Hoppas det står lite om vårmodet, jag LÄNGTAR ! Antar att det blir väldigt neutralt med ljusa pastellfärger kanske.

Sen kommer ju Johan också, kanske runt 12 halv 1 någongång ! Wiiiie, jag fick världens underbaraste sms igår från han :') Jag ÄLSKAR sånt ! Älskar dig Johan Svensson <3

Nu ska jag skriva e-mail, puss på er ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0