151209

Hejsan :)

Sitter nu hos min älskade pojkvän, vi ska snart äta. Tror det blir pommes och hamburgare faktiskt, gooottttt !
Var precis ute och hälsade på Simon och Henke i snön :) Haha snöbollskrig !
Så härligt med snö, jag älskar det ! Särskilt när det bara knastrar under fötterna, då känner man ju bara vintervintervinter :)

Haha jag grät innan, först sa Johan något som väckte gamla äckliga hemska väldigt obehagliga minnen, och sen sa han något jättevackert :') Kommer inte riktigt ihåg vad just nu, minnet är ju kort liksom. Men det var oerhört fint sagt älskling :') Jag älskar dig så oerhört mycket så du anar inte ! <3

Nu ska jag gå ner och hjälpa han med maten :P Fast jag tror redan han fixat allt ;)
Imon blir det väl upp vid 06.15 någon gång, ska ju åka buss på morgonen :P Och sova på Johan hihi (a) :*

DH var inställt idag ;O BUUUUU PÅ DEEEET !

Puss och kram, skumbanan :*

Kommentarer
Postat av: Jasminka

okeej =)

nej, har ingen pojkvän just nu, men det kommer la någon vacker dag så:)

2009-12-16 @ 00:35:35
URL: http://jasminkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0