141209

Nu ska jag vara väldigt kortfattad :)
Ska nämligen sätta mig och plugga fysik (David säger att jag pluggar jämt, stämmer det ;S ?). Kom precis hem från stan ! Jag har köpt 2 ringar till mig själv, eller valt de själv, mamma ska ge mig dem i julklapp. Sen (ÄNTLIGEN) har ja köpt en julklapp till Johan älskling :) Svårt som bara den, men nu är det köpt :P Blev lite dyrare än vad vi sa att det skulle kosta men är det till den man älskar mest i hela världen så är det värt det :)
Nu har jag Jessica kvar och sen lite till mamma och pappa.

Idag spelade jag och Jennifer bandy och basket med c-klassen :9 det var ju skoj, men vi äger ju lätt alla så det var ju knappt kul ;) Skojar bara :) !

Hitta din egna stil snart kanske ? Sluta kopiera.

Nu blir det fysik och sen träning !

Pussar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0