121209

Godmorgon typ haha :)

Jag och min älskade Johan gick upp vi halv 12 idag :O ! Oops (a) Så det blev ingen frukost, vi gick direkt på lunchen ! Köttbullar och makaroner, MUMS ! Inte lika gott som vi åt igår men nästan :P

Igår var vi ju somsagt på lilla krogen, jättemysigt :) ! Satt och höll varann i handen och kollade på människorna som gick förbi. Vi båda åt friterad kyckling med currysås. fast jag tog en liten potion och han en stor, helt lagom för båda ! Jag är ju en sån som bara älskar wokade grönsaker också ! Det är ju bland det bästa som finns !

Nu ska jag städa rummet lite, och sen kanske jag tar lite nua bilder och fixar bloggen :) Är lite trött på denna designen nu.

Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0