081209

Hejsan :)

Jisses vad provet var svårt idag :O Kändes som alla uppgifter skulle vara MVG uppgifter ;O Ne fy, nu glömmer vi det och siktar framåt :)

Ska sätta mig nu och plugga kemi, det behövs verkligen ! Säger bara det att jag fattar ingenting ! Fast mitt i allt behöver man ju en paus med och den tänkte jag kanske spendera på stan :P Har ju fortfarande inte köpt en enda julklapp :O ! Nej alltså nu är det skärpning här, men just nu känns det bara som att det är pluggpluggplugg ! Har ju inget liv för tillfället !

Men så är det ju iblnd när man går nv, eller så ska det väl vara rättare sagt :P

Nee nu får jag ju starta så jag kommer någon vart ;)

Pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0