Vänner eller inte ?

Nu har jag verkligen ingenting att göra xD Tänkte gå ut och gå men inga av mina planer funkade, men så är det ibland :P Ingenting att göra åt liksom :) Så jag tänkte skriva lite här :) Men vad ska vi hitta på att skriva idag då :P ?
 
Det här har faktiskt varit en skratt dag än så länge :) Iof nästan alla mina dagar är ju det :D Vilket är helt fantastiskt :D

Många uppfattar mig som glad och lite sprallig, och det är ju oerhört kul att ni tycker det :)
Men alla döljer något, något som man kanske inte har berättat för någon, man kanske är flera personer som håller det hemligt. Tillsammans alltså.
Man kanske säger saken till någon man litar på.
Men tänk så sviker personen ?
Tänk så kommer det ut ?
Det finns alltid en risk med att säga saker. Kom ihåg det ! Vissa saker är till för att hållas hemliga, så är det bara. Annars skulle det ju inte finnas hemligheter eller hur ? Och då skulle ju precis alla veta allting om varandra, tänk så oerhört tråkigt det måste ha varit.
Vissa vill ju sticka ut, och vissa lyckas. Medans andra vill finnas i bakgrunden, inte märkas, inte synas, vara anonyma. Sen har vi de som skulle önska att det stack ut lite mer, och vissa önskar att det skulle vara lite mer anonyma.
Man är vad man är. Man ska inte vara någon annan.
Om du är någon annan tänk då vad fel allt skulle bli.
Du skulle ju få fel vänner.
Du kanske berättar hemligheter för dem.
Det är kanske de som sviker ?
Det har kommit ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0