090828

Hejsan bloggen :)

Idag är det pappas födelsedag så grattis till han :) Har precis varit uppe hos mormor och ätit tårta och allt :) Ska väl snart bli presentöppning tror jag :P

Ikväll är det inspark, men jag ska inte gå :) Istället ska jag till Jessica och mysa :) Käner mig lite tråkig men jag orkar faktiskt inte gå :P Somnade innan idag efter idrotten.. Sov nog i typ 1,5 timmar :P Sprang runt sjön och tog vrkligen ut mig så jag gissar på att det va därför jag va så trött :) Sprang snabbare än vad jag gjorde förra gången, me jag har fortfarande typ 30 sek till mitt pers och så tränad som jag är nu så orkar inte jag springa så snabbt :P Alltså måste jag träna lite till men det orkar jag inte göra just nu :)

Ne nu ska jag ta lite mascara och sen blir det väl cykel till Jessie :)

Ha en trevlig kväll/natt :)

Puss & Kram
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0