090813

Hej på er !

Vaknade på bästa sätt idag, alltså jämte min älskling :) Det är då man sover som bäst, när man känner sig trygg och säker. Tror alla håller med mig på den punkten faktiskt :) Drömde UNDERBARA drömmar också, om plastringar och sånt :) Men det är rätt privat så tänkte inte skriva om det här :P Mitt privatliv är mitt privatliv och ingen annans, förutom de som är med i det då förstås :P 
 Tänk om man skulle skriva ut allt som händer i sitt liv i sin blogg, verkligen blotta sin själ. Då skulle man ju inte ha något privat kvar alls sen. Måste säga att livet blir nog rätt tråkigt då :P Eller iaf så skulle jag nog tycka det. Men visst det är ju många som skriver ut allt, men jag tänker hålla det allra hemligaste hemligt om man säger så :) För allas bästa :) Tror inte det skulle vara så kul för er att veta allt om mig heller direkt :P
 Nog om det !

Inte långt kvar på sommarlovet nu alltså, är det bara jag som tycker det har gått väldigt fort ;O ? Snart är man tillbaka igen bland läxorna. Tillbaka till verkligheten liksom. Menmen, det är ju så det är :)

Känns som om det börjar bli lite höst nu faktiskt, även ifall det fortfarande är augusti. Känns som man får ut och köpa saker till höstgarderoben alltså :) Tror jag kör på stora koftor, tjocka tights och converse i höst :) Typ det vanliga alltså :)
Vad väljer du ?

Nu ska jag gå och dricka lite vatten, kände att man börjar bli lite törstig faktiskt :P Då passar vatten PERFEKT :)

Puss & Kram
Malin


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hallå snuttan ;) Håller med, sommarlovet har gått vääldigt fort :( puss på dig <3<3<3<3<3<3

2009-08-14 @ 13:14:03
URL: http://blommisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0