Lost

Har ni någongång känt er som om ni är helt vilse? Det har jag. Känner så nu faktiskt, och det är så jävla jobbigt.
När man inte har en blekaste aning om vad man vill här i livet men man vet att man vill inte vara kvar. Man vill bara försvinna i några dagar med sig själv. Med sina egna tankar..
Jag önskar jag hade folk omkring mig som tänker som jag, men det enda som verkar kretsa i folks hjärnor nu för tiden är pengar. Pengar pengar pengar. Jag bara orkar inte med det tänket. Människor som jobbar ihjäl sig för att de "måste tjäna pengar", människor som är helt förbluffade av tanken så de helt glömmer bort att leva. De glömmer bort vad meningen med livet är. Eller vad är meningen med livet?
Jag känner bara att varför ska jag ställa mig på ett jobb som jag tycker är som pesten varje dag för att tjäna pengar som jag inte har en aning om vad jag ska använda till? Klart man kommer använda de till något i framtiden men till vad?!
Varför inte bara leva i nuet, göra det man vill göra. Resa, se världen, följa dina drömmar och skita i resten?
Jag bara orkar inte..
J A G  O R K A R  I N T E !

Kommentarer
Postat av: frida nyburg

Också kännt mig sådär men helt plötligt klarnar allt även om det kan ta lite tid:)



Jo tack det är bara bra med mig med



vad har du gjort idag då?



kram



2012-05-09 @ 12:18:01
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Postat av: felicia-

bra text, har känt precis som dig!! värsta känslan.



TUsen tack, vad glad jag blir!

2012-05-09 @ 14:11:03
URL: http://whofelicia.blogg.se/
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

Hej!

Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?

Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!



Tjuvkik på två erbjudanden, du får följa med till Globen gratis och se Roxette uppträda samt att du kan få en Milk & Honey Gold Shower Gel helt gratis! Hojta till som sagt för mer information!

Kontakta mig via bloggen eller på min mail: [email protected]



Du kan även välja att vara kund hos Oriflame!



Du kan även välja att vara kund hos Oriflame

/ Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna

2012-05-09 @ 14:51:57
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: mia

Älskar inlägget! Du är inte den enda som tänker så :)

2012-05-09 @ 20:00:33
Postat av: Julia

Ibland har man såna dagar då man tänker för mkt. Tror det händer alla :) men det blir bättre, du kanske till och med känner dig gladare redan idag? :)



Och meningen med livet är vad du vill och gör det till :)

2012-05-11 @ 11:52:59
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: anna

håller med dig till en viss del! mycket hets kring pengar och karriär osv..

2012-05-11 @ 11:58:37
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0