I want you

Men hejsan! Det var inte igår!
Prioriterar andra saker för tillfället tex vara med mitt hjärta. Tiden går för snabbt känner jag och jag vet inte vad jag ska ta mig till den 15:e.. Jag kommer bryta ihop totalt..

Jag vill inte att du ska lämna mig, aldrig. Vill vara med dig natt och dag, morgon och kväll. Står inte ut med att aldrig mer får hålla din hand, jämföra våra fingrar. Krama dig, ha dig nära. Listan kan göras lång.

Det jag vill säga med detta är iallafall att jag kommer aldrig hitta någon som du. Du är bäst och jag älskar dig.
Snälla du, lämna inte mig.


Kommentarer
Postat av: Alex

Åhh. Jag ska inte lämna dig!! I love you :)

2012-03-22 @ 12:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0