Hataaa

Fan va jag hatar att inte kunna sova... Skitjobbigt när man hör någon annan vara i drömmarnas värld. Jaja tur att vissa mår bra och är trötta för det är fan inte jag.. Jag och Malin dampade aset innan och drack kaffe så jag kanske somnar runt 00.00? Time Will tell i guess.. Imorgon blir det som sagt liften, jobba lunch och afterski. Jippey alltså, känner riktigt hur både jag och min kropp jublar och längtar. Känner ni ironin?!
Kan ingen ge mig ett sömnpiller och varma dunsockar typ? Jag fryser ihjäl! Men så är det när man har en temp på 36. Usch alltså. Inte varmblodig här inte.
Nehe om man skulle ge kudden en chans kanske? Om jag somnar vid 23 så får jag sova 8 h!!! Men då är det ju lugnt.. Kan ligga och stirra i taket lite till blä.

Men jaja vi hörs väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0