Har ingen rubrik

Jaha då var det dags för ännu en jobb(ig) dag här i Branäs :) hoppas inte det kommer massa folk, vill ha det lugnt och skönt idag..
Min kropp känner inte riktigt för att samarbeta idag.. Hade ingen matlust vid frukosten så fick trycka i mig en skål med gröt och två mackor, jag höll på att spy när jag skulle svälja mina tabletter, och så känner jag av en förkyldning.. Inte okej alltså!
När jag kommer hem idag ska jag dricka massa te och äta apelsiner och kiwi. Borde inte träna men jag känner verkligen för det alltså.. Ja vi får se helt enkelt!! Beror väl på när jag slutar men känner på mig att det kommer bli ganska sent faktiskt..

Nu ska jag sluta skriva och istället kan ni få se en vacker bild jag tog för någon dag sedan :)

Ha det bäst, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0