17 januari 2012

Men tjäänare!!

Sitter just nu i mitt vardagsrum och chillar lite, fick just reda på att det var en som hängde sig i våran källare för 13 år sedan. Herregud så mysigt då!

Sitter för övrigt och kollar på träningsgrejer och så.. Det längtar jag efter, att få träna och äta som vanligt! För här uppe blir det ju inte så jättebra liksom..
Förresten så har jag hittat en underbar app, ntc! Skitbra verkligen, så alla som är träningsfreak som jag ska ladda ner den NUNUNU!

Måste köpa ett par nya löparskor också, funderar på att köpa ett par nike free faktiskt :) Sjukt snygga och passar säkert perfekt! Ne nu ska jag inte sitta här längre, ska träna lite :)

Ha det gött!
Puss


Snygga right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0