Ledig!!

Wiiee idag är jag ledig och likaså imorgon! Så himla skönt! Ligger och lyssnar på skrillex och tror att jag befinner mig i köket på jobbet typ. Ibland älskar jag att jobba i restaurang alltså! Kanske beror på att man får gratis mat hehe.. Igår åt jag pizza hehe och dagen innan det åt jag världens godaste kycklingsallad alltså! Därför tänkte jag att jag skulle köra ett litet träningspass här och nu, vill ju inte vara i jättekass form till varvet alltså.. Eller jag kanske ska springa en runda.... Hmm! Tror det blir en liten löprunda med plankan som avslutning :) kanske köra lite intervaller typ.. Ja men det låter ju kanon hehe! Here we go alltså!

Saknar alla mina fina vänner hemma! Längtar tills jag får träffa er alla igen! <3

Ser inte salladen sjukt god ut? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0