this is love

Jag har nog världens största rumpa haha!
 
JAG VILL TILLBAKA NUUUUUU!! Det har seriöst regnat hela jäkla dagen! Jag har bara tagit det lugnt, packat upp, ätit mat och druckit kokos te (saknar dock mina underbara kokosflingor som jag fick tillsammans med all annan frukt på frukosten)!
Jag orkar tyvärr inte skriva ett jätteinlägg om hur det var där nere just nu. Är inte riktigt i form efter allt resande :(
Men vi har haft det underbart!! Jag har försökt få så mycket sol jag har kunnat (har mest varit mulet), badat i havet, ätit massa, druckit goda drinkar, jagat ödlor, myst med sköldpaddor, pratat med engelsmän, läst böcker, njutit levt livet och älskat! ♥
 
Men nu är det tillbaka till verkligheten! Längtar tills imorgon då jag ska få träffa 2 av mina underbara vänner! Fast jag sprang ju på lilla Frida innan idag, fuskisen drar till Turkiet på onsdag! AVIS!
 
Nu blir det OS och vanliga frallor, imorgon SKA jag röra på mig haha!
 
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0