Somebody that I used to know.




ÄLSKAR musklerna på sista bilden!

Heeej Värnamo, Heeej Världen! I'm back!

Yesbox, jag är tillbaka i lilla Värnamo och det är skönt faktiskt. Ska tillbringa de 2 första veckorna till att träffa familj, vänner och bara va. Uppdateringen kommer ju så klart bli som vanligt då jag har min kamera och min egna dator till hands. Känns ganska underbart faktiskt! Dock saknar jag en viss person något extremt. Herregud jag kommer inte klara mig, men jag måste väl antar jag..

Dagen har iallafall bestått av att packa upp, ätit tårta hos min älskade mormor, gått en pw, vinkat till Jessie i fönstret hihi(stackarn är sjuk :(), duschat och ätit kinamat! Mumma.

Nu till de sura nyheterna. Under tiden jag varit där uppe har jag gått upp hea 5 kilo! 5! Fattar ni?! Detta är ju helt stört hemskt! Förjävligt x100000000000000000. Så imorgon på morgonen tänkte jag mig en pw, måste ju börja komma igång nu igen. Detta är ju sinnes.. Sen ska jag köpa mig ett gymkort, så gymmet kommer vara mitt hem de närmsta veckorna.

Vill ha tillbaka min vackra kropp jag hade förra sommaren! Så vi tar väl några bilder ifrån förra sommaren så jag blir lite pepp!

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0