Long time ago

Det var längesen jag kände så som jag gör för dig. Ibland skrämmer det mig verkligen att vi är så olika och att vi knappt hade kollat åt varandras håll om vi inte träffats. Du är plus och jag minus. Du är varm jag är kall.
Jag älskar att kolla in i dina vackra fina bruna ögon, det är som om man drunknar lite smått. Jag älskar ditt underbara leende som bara du kan göra och din underbara varma hals att gömma ansiktet i. Jag älskar att dina fingrar är dubbelt så stora som mina, särskilt när du lägger dom runt min midja och håller mig som om du aldrig ska släppa taget.
Ja jag kan nog fortsätta hela natten men då tappar jag nog poängen snart.
Jag älskar dig, och just nu vill jag aldrig vara utan dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0