<3

Jag fattar inte hur man kan göra vissa saker mot en människa. Be personens anhöriga och sitta och vänta tills personen somnar in. Hur psykiskt störd är man då? Jag är så förbannad och så ledsen så man inte kan beskriva det med ord.
Att en dag som varit så underbar kan förändras med ett telefonsamtal är så hemskt. Det är så jävla förbannat hemskt!
Jag kommer aldrig någonsin glömma dig! Du finns förevigt i mitt hjärta!
Jag älskar dig! <3


Tar en liten paus från bloggen och spenderar tid med min familj. Hoppas ni förstår.


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott! :D

Hoppas du haft en fin lördag och att du får en härlig söndag ;D

KRAAAAAM!

2012-04-22 @ 01:23:46
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0