3 augusti 2011

Hejsanhejsan!

Är skyldig er en ursäkt! Sorry för kass update mina fina! Men det har varit fullt upp! Igår var jag ju som sagt hos Hanna och hon hade gjort en sjukt god frukost! Herregud vilken människa det är :) Puss på henne och tack för hotellfrukosten! (bilder kommer!) Efter det så var det bara hem och fixa till sig lite för sen kom Frida och Becca till mig! Vi åt pizza och snackade skit. HUR trevligt som helst! Senare på kvällen så ville en viss liten pojke att jag skulle komma till honom så vad gör man inte? Usch vet inte när jag får se han igen.. Surt som fan för mig men kul som bara den för han så får vara glad för hans skull iallafall :) Och nu sitter jag i stugan och redigerar lite bilder från när Hanna fotade mig i nydala för ett tag sedan! Ska strax äta grillat och sen blir det bara myyys! Skriver nog här en gång till ikväll iallafall så håll utkik haha!

Puss!



Har letat efter den perfekta vita stickade tröjan och var hittade man det? Jo i pappas garderob ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0