26 september 2011

Heeeeeeejjjj bloggen!!!!

Vi gör väl ett nytt försök då, var bara tvungen att skriva av mig innan men nu har jag tagit bort det så heeej underbara värld! Ni hör hur jävla ironisk jag är va?? Bra, för jag tänker inte låtsas att jag är lycklig för det är jag inte. Jag är så trött på exakt ALLT! ALLT ALLT ALLT! Trött som fan på alla jävla lögner. Fan vad folk håller på!

Nu är det väl bäst jag slutar skriva innan man får något mail, eller sms att jag ska ta bort detta också.
Så tack för mig hörrni!

Nu ska jag ta en lång promenad i det mörka, behöver verkligen rensa huvudet och vara för mig själv. För där gör jag ju aldrig illa någon! Eller vem vet det kanske jag gör..

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0