13 september 2011

Hej bloggen!

Jag är kass på att uppdatera jag vet ;) Men det är bara jobb och fotboll i mitt huvud just nu! Haha ne skojar. Men igår jobbade jag från 07.00-12.15 sen ledig tills jag jobbade 15.30-18.30 och sen fotboll vid 19.00. Fattar ni hur jag stressade mellan jobbet och fotbollen eller? Jag SPRANG till finnvedsvallen!

Ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig allmänt för jag ska till Malmö imorgon för första gången! Spännande! :) Så då vill jag göra mig klar idag istället för jag ska upp vid 04.30 imorgon! Vem orkar fixa till sig då liksom? Hoppas verkligen det är värt det! Hoppas hoppas hoppas!!

Senare ikväll är det fotboll! Läskigt liksom... Se hur alla spelarna sköter sig idag..

KISSES!



Snart ryker denna mys jackan på igen hihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0