No time

Alltså jag hinner ej blogga för tillfället, prioriterar annat. Men i onsdags fyllde jag ju som ni vet 19 och mina fina vänner överraskade mig och åkte till Jönköping med mig! Vi åt mat som var sjukt god och senare blev det bio och filmen crazy stupid love kanske?! Sjukt bra iallafall och kvällen var riktigt lyckad, alla borde ha så fina vänner som jag!

I fredags var det klassfest och det var sjukt trevligt att träffa alla igen, har saknat er! I fredags eller lördags fick jag även ett grattis kort från elisabet, om jag blev glad?! Kom hem nuuuuu!!

Nu vill jag sova, upp och jobba imorgon igen.. Men men det blir pengar av det med!!

Godnatt mina fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0