Today I'm wearing this





Detta hade jag ju då på mig idag. Hade ju bara en lektion i skolan, svenska. Skrev om min drömbostad. Imrgon har jag dubbeltimma i biologi sen får jag gå hem. Antar att jag får mitt första ig imorgon, det vore väldigt konstigt annars. Hoppas ju naturligtvis på g!

Kom precis ut ur duschen, la en ansiktsmask innan idag med, så himla roligt att dra bort hihi! Skrubbar ju kroppen varje dag nu med! Allt för att få bästa brännan, men innan när jag kollade vädret va det moln och regn?! Hallå :( Vill inte! Vill ha sol och klarblå himmel ju! Hoppas det ordnar sig alltså.

Historia uppsatsen är strax klar med. Bara mina egna tankar kvar, tänkte dra ihop de nu kanske.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: neli

så söt du är =)



hihi tack. jag älskar verkligen färgen =)

2011-05-20 @ 11:07:33
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0