I'm so pissed

Så jävla förbannad! Imorgon ska jag springa mitt lopp som jag väntat på i ett år nu. Men nähä jag ska inte få sova inatt! Fan visa lite respekt, mitt tålamod är slut för längesedan. Jag älskar verkligen min familj men ska bli så jä*la skönt att få sin egna bostad, därför jag vill flytta långt bort. För jag orkar inte detta. Kallar inte detta syskonkärlek direkt. Vilken dag som helst men innan dagen jag längtat efter i ett år? Fan heller, nu är det slut.

Sorry för detta men blir så himla sur när folk inte vill respektera de få grejer jag ser fram emot här i livet. Dagen har varit helt underbar! Har varit med Svensson efter skolan, ätit glass och jordgubbar men det är konstigt att samma personer förstör hela tiden. Fy fan va less man blir.

Nu skriver jag inte mer, ska gå ner och bädda i källaren åt mig nu. Tack som fan.

Hörs igen på söndag. Kan inte blogga i Göteborg. Håll alla tummar och tår för mig nu tack!

Kommentarer
Postat av: neli

hihi men den blev ju ändå skitsnygg =) jag måste fan ta och lära mig snart.. det är så fint med inbakade flätor. speciellt vid luggen =)

hoppas att du får en fortsatt bra helg tjejen =)

2011-05-21 @ 12:56:56
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0