5 maj 2011

Hejsanhejsan!

Har haft en liten lektion idag och nu sitter jag här hungrig som fasen. Någon som är förvånad? Trodde väl inte det. Vet bara inte vad jag ska ta mig till för kylskåpet är tomt! Någon som vill bjuda på lunch haha?

Har precis tagit kort på allt jag köpte igår utom själva studentklänningen då jag inte vill visa den förrens det är dags. Hoppas ni accepterar detta! Men bilderna kommer dyka upp lite då och då, kan ju börja med att visa en grej:



Body butter från the body shop. Resan börjar närma sig, bara en månad kvar och ska jag kunna bevara brännan på någon sätt. Är den ens någon sol där nu? Fan jag måste kolla! 2 minuter senare.... Wiiehooo! 20 grader och sol! Ja då får jag kanske användning av denna :) Luktar så himla gott! Ska smörja mig med denna varje dag om ingen vill hjälpa mig ;) Det är ju mycket möjligt liksom hehe.. Nog om det!

Ska plugga idag, det blir tyska, biologi och svenska. Men mest sv och ty tror jag. Ska nämligen skriva ett pm tills på måndag i svenska. Har nog redan skrivit att jag ska hålla ett tal. Boooring! Måste leta bilder med.
Senare idag ska jag springa en runda, och jag tror att jag ska försöka springa rätt långt. Mina rundor brukar ligga runt 5 km men ska försöka dubbla idag. Om jag känner mig bra kanske det blir att springa runt torp! Hoppas någon kan hämta mig om jag stupar på halva vägen haha.

Ne dags att få något i maggen ;) Vet inte ens vad jag är sugen på! Äh jag kommer på något!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0