23 maj 2011

Hejsan på er!

Är inte direkt på topp av olika anledningar:
1. Jävla vulkan! Tänk så gör det så att inte jag får åka till Rhodos! Det skulle krossa mig. Men jag och Timis ha beslutat oss om att ro ner annars ;)
2. Vädret. Hallå jag vill ligga ute i solen och sola och få fin färg! Behöver verkligen det.
3. Min kropp. Mina ben herregud.. NÄR ska detta gå över? Hoppas på morgondagen. Har ju blivit bättre efter igår men långt ifrån bra.
4. Vissa personer som är så jäkla ego och bara tänker på vad som är bäst för dem? Hallå? Dags att tänka om kanske, ni vinner inte på det i längden. Stör mig som fasen på detta. Hatar players.


Nu kan jag ju istället berätta om något roligt! Nämligen Göteborgsvarvet! Herregud vilken glädje det förde med sig :) Sprang och log nästan hela vägen, det var så himla kul! Hade kunnat springa fortare men mina ben ville inte mer. När jag kom i mål visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag var så himla lycklig att jag hade klarat det och samtidigt gjorde mina ben så himla ont så ville bara lägga mig. Då visste jag ju inte att jag klarade min gräns på 2.15. Hade räknat ut det innan att om jag sprang varje km på 6.30 skulle jag vara i mål där någonstans. Hade inte tränat något innan så var överlycklig när jag kom i mål på 2.13.
För er som tycker det är minsta roligt att springa så spring detta loppet då! Jag måste göra om det!

Nu ska jag strax till mormor, sedan kanske ut på stan en runda. Kanske hinner fota kläderna jag köpte också.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0