16 maj 2011

Hejsan!

Kom hem från skolan för en stund sedan. Nu sitter jag här och väntar på att få åka till jobbet.. Kul! Ska faktiskt inte bli så farligt idag. Hoppas Jernberg är där bara haha, har man ju någon att prata med liksom!

Tyskaprovet gick över förväntan! Hade 0,5.. 0,5 POÄNG FRÅN VG! Herregud HUR gick det till??? Chansade ju på varenda en?! Jaja då var det iallafall godkänt på första av 4. Pjuuhh.. Talet slapp jag idag, tack gode gud! Måste öva lite till innan dess. Wiie en haltimma kvar nu tills jag börjar. Måste nog ta på mig rejält med kläder idag, känner på mig att det kan bli väldigt kallt.. Usch! Det är verkligen nackdelen där. Jaja nu ska vi tänka positivt! För efter det så kommer Hannisen hit med pizza :D Så ska vi mysa innan vi drar vidare på klassfest. Blir dock tidigt för mig då jag ska köra till Ullared imorgon.

Men det blir nog en kanondag!

Pusspuss, vi hörs nog imorgon istället :) På kvällen då förstås!


Kommentarer
Postat av: Gissa vem :D

sexiga ben (a)

2011-05-19 @ 10:40:21
Postat av: Malin

SV: Fotbollsben annars. Och böra skriv namnen tack!

2011-05-19 @ 12:33:22
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/
Postat av: Nu vet du mitt namn... ;)

Rakade ben släta som en öken (a)

2011-05-19 @ 20:21:23
Postat av: Malin

Sv: Du är en riktig jävel du Svensson.....

2011-05-19 @ 21:05:37
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0