11 maj 2011

Hejsan!

Förlåt för att jag inte skrev igår men jag hade ingen tid alls liksom. Först så var jag och David ute och paddlade. Båten glider på som det ska det går bra nu. Sen efter vi hade haft vattenkrig och pratat om alla problem i livet haha ;) Nee men nästan så skulle vi hem till mig. Men nehe vi hade blivit utelåsta! Så vi satt på trappan och snackade istället. Sen drog lilla vännen och jag fick mina glas vatten och en kebabrulle! Så jäkla gott! Åkte polisbil 2 gånger på en dag med, inte dåligt ;) Sen satt jag och pluggade på biologiprovet som vi hade idag, om man säger såhär: DET KUNDE JU GÅTT BÄTTRE... HOPPAS JAG FÅR G, annars är jag körd liksom..

Idag skulle nog svensson komma en runda, ska bara ligga ute och sola ett tag nu. Sen blir det att plugga och tagga för imorgon! KÅPENHAGEN HERE WE COME liksom! Gå på ströget och chilla. Sköjj! Hoppas på fint väder och inte regn.. Så måste ut och köpa massa gottgott att ha i bussen dit. Får väl dock inte äta godis eller dricka cola.. HATAHATAHATA om det blir så... Domen kommer på fredag...

Ne usch ut och sola! Ta vara på dagen innan det börjar regna liksom!

Puss!



Sis får stå för bilden idag mohahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0