Update!

Veeet snacka om kass update idag alltså. Men jag har faktiskt haft en trevlig dag! Var ju först med Hanna och hennes pojke i Växjö! Väldigt spontant sådär men väldigt trevligt. Tack för att jag fick hänga med! Var meningen att jag skulle kolla på skor men fastnade hos någon telenor snubbe som inte kunde slita ögonen från mig. Jobbigt värre! Det blev inga skor, men jag fick se en bild på Hanna i sin balklänning. Herregud där är kvällens drottning alltså! Så himla fin, längtar tills jag få se den i verkligheten :) Så himla vacker!

Efter det var jag på body toning. SKITTRÅKIGT! Nu när den vanliga var gravid så fick vi en vikarie, hoppas verkligen inte hon ska ha det fler gånger! det var typ som yoga alltså.. Inget roligt. Så njaa hoppas barnet kommer snabbt.

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå 00.00 så jag får boka zumban på söndag. Efter det ska jag sova och drömma finfina drömmar! Min ear cuff kommer snart med! Längtar!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0