Snart smäller det!

30 min kvar till kick off. Sitter här och har beslutsångest över vilka smycken jag ska beställa.. Däför får det vänta lite. Ska mysa vid fotbollen nu sen blir det väl panik som det alltid blir när det gäller mig! In i duschen, fixa håret och sminket. Sen drar jag, den bästa, Ante och Malin till Bambu i Bredaryd haha. Varför måste vi ut dit, räcker inte lilla krogen i stan ;) ? Ne men det ska iallafall bli trevligt tycker jag.

Ska måla naglarna vita en gång till idag, det är så himla snyggt alltså! Den vita nya kavajen ryker kanske på idag med då kanske. Men mina smycken fattas juuu.. Ne usch jag MÅSTE beställa något nu haha.

Zumban idag var superrolig haha! Herregud vad jag skrattade och shakade loss. Så himla bra start på dagen alltså! Måste börja varje lördag så framöver. Vilken kick man får alltså!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Madelen Eriksen

Hejsan!

nu äre så att jag har "Dagens blogg" nu!

Anmäl dig & ta del utav mina 1000 läsare om dagen!

kisses! ;)

2011-03-05 @ 20:15:09
URL: http://madeleneriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0