Seeg tjej.

Ajaj mina armar! Benen gör inte så farligt ont i och med att det finns lite muskler där haha. Armarns däremot. Uss.. Spinningen var inte ens jobbig, kanske inte tog i riktigt heller men liksom svårt när man aldrig gjort det innan. Typ vilket motstånd och så man ska ha. Körde med rätt lågt motstånd hela tiden, vilket var tur! För på easy line:en var tränaren så himla snäll mot mig! Mina två minutrar fick jag på armhävningar och rumpdopp!! Det sista är det jobbigaste som finns! Jaja nog pratat om det.

Jag och Jessie var ju och fikade idag, så himla mysigt är det! Efter det gick vi en runda på H&M där båda hittade lite grejs. Blir någon förvånad? Tänkte väl det ;)

Nu blir det en liten ministädning av rummet, det behövs liksom!
Imorgon blir det att springa osudden på morgonen.. Jag är SÅ pepp! NOT!

Kram ♥



Eftersom gult är en av vårens mode färger tänker jag införskaffa mig detta. Gult är ju ändå snyggt i måttliga mängder, och naglarna passar perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0