6 mars 2011

Hejsan alla fina!

Sov till 10.30 idag. Men det var det fan värt! Hade sjukt kul igår alltså, inte haft så roligt på evigheter! Först värsta middagen med massa skratt och sen filmmys hos Jessie. Vi kollade skräck så när jag skulle köra hem trodde jag att knivmannen skulle komma upp i speglarna haha. Värsta var när man skulle stänga garaget. Gnissel! Menmen hemma är jag iallafall utan större skada. Bara något större mage, men det fixar sig sen. Ska upp till NC och springa och biffa lite. Men först blir det fotboll! IFK spelar jag, så får man luft också! Perfekt helt enkelt!

Såhär såg jag ut igår:


Tog utan blixt därför det blev så himla suddigt.




Byxor-H&M
Linne-Gina
Kavaj-H&M
Öronhänge-itemsbyjohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0