24 mars 2011

Hejsan bloggen och förlåt för dålig update! Men jag har verken orkat eller hunnit! Igår var det ju bara plugg innan jag stack till träningen och idag har jag varit hos farmor och farfar sen har jag träffat Jessie, tränat och ätit. Så blev väl inte så bra uppdatering idag heller. Menmen! Ni får vara glada för det lilla!

Imorgon drar jag, Jessie, Malin och Wiktor till Hestra. Jag längtar något enormt alltså! Ska bli så himla roligt.

Nu ska jag kolla på BB tills klockan blir 23.00, då blir det sängen! Måste säga att både Martin och Patrik har sjunkit i mina ögon sen jag kollade på detta igår. Uschusch vilka människor det finns här i världen.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0