17 mars 2011













Så himla vackert! Här har ni hotellet jag ska bo på innan studenten. Herregud vad jag längtar!! Så himla fiint. Och jag bara måste köpa en boll som jag och jessie kan kicka fotboll med på eftermiddgarna om det är skugga på planen. Varför kan det inte bli den 5:e juni nu? Jag typ spricker av förväntan på hur kul vi ska ha det!

Nu ska jag snart fixa till mig, sen kommer mammsen så ska vi till Växjö! jag ska nämligen åka ner och prova min balklänning som hade kommit. Förhoppningsvis kanske jag kan haffa shortsen på Bik Bok också, hoppashoppas! eller att ear cuffsen har kommit in på glitter! Wiiie längtar som bara den :)

Ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: ;)

7:e juni låter bättre ;)

2011-05-15 @ 02:03:54
Postat av: Malin

Sv: Haha vem?

2011-05-15 @ 10:03:29
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0