30 juni 2011

Jahapp nu sitter man här igen ja.. Är helt slut! Konstigt? Inte särskilt.. Igår jobbade jag 07.00-17.00, sen var jag och badade och till sist satte jag och mina två favvisar på en uteservering och åt mat! Himla mysigt på en onsdag sådär, mindre mysigt att man skulle gå upp vid 06.00 dagen efter, alltså idag. Och jag kom hem för en halvtimma sedan! Jag jobbade alltså 07.00-19.00. Fyfan, det är ett tag ska ni veta. Och imorgon var jag tvungen att vara är med. Men det går bra! Jag jobbar med 5 stycken killar som är hur goa som helst!

Nu ska jag iallafall strax äta, det blir grillat med klyftpotatis och någon god sås :) Efter det blir det en kall och lång dusch! UNDERBART! Innan man lägger sig för att sova igen, men vet ni, jag börjar 08.00 imorgon ;)

Ha det gött!



Kanske dags att visa lite snart, våga lite, vilja lite?
För hur kan man vara intresserad av en person utan att vilja träffa henne/honom?
Det är för mig ganska ofattbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0