25 juni 2011

Hejsan!

Förlåt att det inte blev någon uppdatering igår men det var fullt upp men allt som skulle fixas och allt annat som man vr tvungen att göra. Dagen startade iallafall med att fixa tills sig för att sedan köra ut till Bor där olika personer väntade. Där åt vi sill och potatis och drack snaps och vin. Mycket trevligt måste jag säga! Där blev det även dans runt midsommarstången, kickning, lekar och jordgubbar i massor! Efter det drog jag mig till Malin där det blev shots och cider och massa prat! Snabbt därifrån ut till chappen för att äta mexico-buffén som vi betalt för. Men icke sa nicke, ingen mat till oss inte. Vi fick helt enkelt äta nacos istället. Sen blev det ännu mer cider och tequila shots (usch! HATAR DET!) tills vi slutligen hamnade på något dansställe.
Var en trevlig kväll ända tills vissa ballade ur och förstörde delar av både min och Malins kväll.. Så jävla tråkigt när det ska bli så alltså.. Hatar när folk blir så packade så de slutar lyssna på allt och alla.

Nog om det! Idag ska jag inte göra mycket alls! Sova känner jag för, är så himla trött så skulle kunna somna när som. Jobbigt värre alltså.

Hoppas alla hade en trevlig midsommar, min var helt okej. Fick ju spendera den med härliga människor iallafall!



Denna sötingen fick jag i studentpresent av mina fina kusiner! Så himla mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0