15 juni 2011

Godmorgon!

Idag går lilla jag balen här i lilla Värnamo. Hoppas alla kommer och kollar och fotar! Skulle bli jätteglad om det kom mycket folk. Ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig, naglarna fixade min syster igår. Efter det ska jag hämta min blomma! Vid halv 2 ska jag vara hos frissan och fixa mitt hår. Sen snabbt hem och fixa till lite smink och direkt ner och fotas i apladalen. Efter det till stan där allt börjar runt 18.00.

Därför blir det ju ingen vidare bloggning idag men denna veckan är ju som den är liksom! Det får ni acceptera :)

Önska mig lycka till och håll tummarna för mig när jag går nedför storgatsbacken!

Puss på er gullungar!



Mina nya vackra öronhängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0