9 juli 2011

Hejsan!

Förlåt för all kass uppdatering! Men jag har helt enkelt inte hunnit och prioriterat annat framför bloggen. I veckan har jag jobbat med grabbarna och sorterat paketer. I helgen skulle jag egentligen träffat en men han dissade så eftersom Johan hade kalas igår eftersom lillen fyller år IDAG! GRATTIS HJÄRTAT! ♥ Så åkte dit och firade han lite smått bara :) För min egen säkerht stannade jag även där över natten, var så himla trött! Idag körde jag honom till jobbet, racer såklart ;) Sen har jag hängt med mamma och handla och snart ska jag packa lite för snart åker jag till stugan. Ska ligga och pressa, men även ha med mig löparskorna, sjukt sugen alltså! Kan man bara springa rätt i vattnet och slänga sig sen :)

Kommer hem imorgon så blir uppdatering då! Om jag inte uppdaterar där då förstås, vet man ju aldrig liksom ;)

PUSS!

Johan Svensson, ha en underbar dag! Du betyder jättemycket för mig, det vet du! Tycker så himla mycket om dig mitt lilla busfrö! ♥




Kommentarer
Postat av: Johan Svensson/ Din pojke!

Tack så hemskt mycket gumman! Du betyder enormt mycket för mig med gumman! Älskar dig <3

2011-07-18 @ 20:12:17
Postat av: Johan Svensson/ Din pojke!

Tack gumman! Tack för dagen igår! Älskar dig <3

2011-07-18 @ 20:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0