My favorite ♥

Nu tar jag en paus från plugget och bänkar mig framför tven med ett STOOORT glas vatten! Underbart. Finns nog inget godare :) Jag ska iallafall kola på mitt Arsenal, fattar ni? MITT! Älskar det laget, älskar sporten, älskar allt!! London på påsklovet, ja tack! Hur kan man inte älska den staden? Världens bästa, skulle kunna leva där, bara älska allt där! Omgivningen, bilarna, husen! ALLT! London galning, javisst!





Love ♥

Love ska också Hanna ha som vill ha mig som modell, fatta vad lycklig jag blev! Massamassa kramar till dig ♥

Nu ska jag skrika, heja och skratta!! Behövs inför imorgon, vindruvor, kexchoklad, bananer är inhadlat. NU KÖR VI!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Love till dig som vill. Himla snygging!!! :)<3

2011-02-07 @ 17:31:44
URL: http://enlevinare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0